3/24/2013

CACAO NIBS

Förra veckan så testade jag att köpa cacao nibs som jag tittat lite på ett tag. Det är bitar av krossade kakao bönor. Det smakar inte som choklad men det är väldigt gott att ha något knaprigt i youghurten eller i någon annan efterrätt. Den här veckan så har jag ju varit i Göteborg och då har jag verkligen ätit dålig mat. Det känns som att jag har ätit hela tiden då skolan bjöd på lunch 2h efter den stora frukosten på vandrarhemmet så jag åt fast jag inte var hungrig. Det blev heller ingen träning i Göteborg men det kan vara bra med vila ibland också. Jag har insett att det inte är någon ide att begränsa fruktintaget för det är gott och bättre än godis. Snart så ska jag fara och träna på iksu så att jag får lite träningsvärk igen. Jag hade egentligen tänkt träna igår men jag var så trött efter tågresan att jag råkade försova mig så nu måste jag betala 50 kr i böter för att jag missat ett pass.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar