3/30/2013

PÅSKGODIS


Jag är en sån person som gillar när det bjuds på saker i affärerna, igår var en sådan dag. Jag fick smaka ananas chips, cocos chips och banan chips. Cocos och annanas fick följa mig hem för att det smakade så himla gott. Något jag dock blev lite besviken över var att cocos chipsen innehöll tillsatt socker och detta märkte jag inte föränn jag var hemma, onödigt att tillsätta socker till en produkt som skulle ha smakat lika bra utan. Det här är verkligen godis men bättre än alla konstgjorda godisar med hemska tillsatser.

Idag så testade jag på ett nytt pass på Iksu, Grit hette det och det var jobbigt men jag gillar inte pass då man ska följa en ledare istället för att köra sin egen takt. Det är heller inte lika kul som totaltraining eller pole men bättre än inget. Grit tränade mest kondition så jag passade på att köra 10 minuters snabba intervaller på löpbandet efteråt innan jag stretchade. Snart ska jag gå en kort 5km promenad hem till min pojkvän för att vara med han så lite mer motion får jag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar