3/18/2013

ÖKA I VIKT


Idag då jag körde totaltraining som vanligt så bestämde jag mig för att ta tyngre vikter än jag brukar ta och jag kände verkligen hur mycket mer träningen tog. Jag märker också att jag har blivit mycket bättre på alla övningar sen jag började träna fler dagar i veckan. Då passet var slut så kände jag bara att jag ville kräkas och svetten bara rann och det känns så jävla bra även fast jag var helt slut. Det ända som är dåligt är att jag får lite svårt att andas då jag anstränger mig mycket. Har börjat fundera på om jag har någon typ av ansträngnings astma för min mamma har också astma och jag antar att det är ärftligt. Ska nog ta och kolla upp det där för det är inge kul då man får svårt att andas och hostar fast man inte är förkyld.

Nu räknar jag med att få en brutal träningsvärk, blir besviken annars. Imorgon så är det poledance som gäller och nu har mitt brännsår på handen äntligen läkt så att det inte gör ont då jag håller i stången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar