Jag älskar verkligen kokosmjölk. Tänk att jag aldrig har använt tills för snart 2 veckor sedan. Nu ska jag verkligen lära mig att laga riktigt god mat av denna delikata naturliga livs dryck. Jag längtar till jag ska åka till Thailand nu i sommar och kan dricka och äta hur mycket kokosnötter jag vill.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar