Dessa godingar följde med mig hem i veckan. Hasselnötssmöret smakade lite sådär men mandelsmöret var så gudomligt gott att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Har redan ätit upp en burk mandelsmör och nyss börjat på en till så jag får nog lugna mig med mandelsmör ett tag nu framöver, man måste ju äta lite varierat. Om ni inte har testat mandelsmör så måste ni göra det, detta kommer lätt vara mitt lördagsgodis framöver.
Idag så var jag också och tränade för första gången på en vecka då jag har varit sjuk. Jag fick ta det lite lugnare för jag känner att lite av sjukdomen är kvar men det kändes kul att komma på banan igen. Jag upptäckte också att jag snart kan gå ner i spagat igen som jag har stretchat till i några veckor nu sedan jag bestämde mig för att börja träna polefit.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar